Категории

Конкурс за длъжността Началник отдел „ТСУиК“.

30 Януари 2025 | 13:03 Прочетена: 162

ОБЩИНА ЕТРОПОЛЕ

със седалище гр.Етрополе, община Етрополе, област Софийска, пл.“Девети септември“ №1

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за 1 (една) щатна бройка за длъжността Началник отдел „Териториално и селищно устройство и кадастър“, дирекция „Териториално и селищно устройство, общинска собственост, хуманитарни дейности, проекти и програми“ в общинска администрация – Етрополе по служебно правоотношение с длъжностно ниво съгласно КДА:7 „Ръководно ниво 7Б“

1. На основание чл.10а, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ал.1 и чл.14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Заповед № РД-15-083 от 30.01.2025г. на Кмета на община Етрополе, при следните условия:

 

2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

2.1. кандидатите да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.

2.2. Образование – висше.

2.3. Минимална образователно-квалификационна степен  – „Бакалавър“.

2.3. Област на висшето образование: „Технически науки“

2.4. Професионално направление:„Архитектура, строителство и геодезия“, „Общо инженерство“.

2.5. Професионален опит – минимум 3 години.

2.6. Минимален ранг – III младши.

 

3. Допълнителни умения и квалификации:

3.1. да познава структурата и вътрешното устройство на администрацията. Устройствения правилник на общината, цели на администрацията, приложимите за дейността на отдел „ТСУиК“ нормативни актове, като: ЗУТ, ЗАНН, ЗМСМА, ЗДСл, Наредби на Общински съвет – Етрополе, както и всички действащи подзаконови нормативни актове, свързани с извършваната от длъжността дейност.

3.2. Управленска компетентност.

3.3. Работа в екип.

3.4. Комуникативна компетентност.

3.5. Професионална компетентност.

3.6. Дигитална компетентност.

           

4. С предимство при назначаването, при постигнати крайни равни резултати от конкурсната процедура, ще се ползват кандидати, които:

4.1. притежават опит в държавна или общинска администрация.

4.2. са български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България /чл.14, ал.1 от НПКСМДС в сила от 09.04.2021г./.

           

5. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:

5.1. решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;

5.2. интервю.

 

6. Документи за участие в конкурсната процедура:

Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

6.1. Заявление за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители НПКПМДС);

6.2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата , че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства;

6.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

6.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова и/или служебна книжка).

6.5. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

           

Забележка: Копията на представените документи следва да са ясни и четливи.

Ксерокопията на документите да са заверени от кандидата с гриф „вярно с оригинала“ и подпис.

 

7. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:

Ръководи, организира и контролира работните процеси в отдел „Териториално и селищно устройство и кадастър“ в областта на устройството на територията, градоустройството, кадастър и регулация, техническа инфраструктура и строителството. Упражнява контрол и следи за законосъообразността при оформяне и издаване на административни актове. Извършва проверка и подготовка на доклади, становища и отговори на писма, молби, сигнали свързани с дейността на отдела и др.

Изпълнява всички задължения, произтичащи от нормативните актове, свързани с дейността на Община Етрополе.

 

8. Минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността – 1077 лв.

Индивидуалният размер на основната заплата за длъжността се определя в степен на основна заплата в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно чл.67, ал.4, от Закона за държавния служител, Приложение 1 към чл.3, ал.2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работна заплата.

 

9. Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие в конкурса се представят лично от кандидата или от техни упълномощени представители в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявлението в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията, всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа на адрес: гр.Етрополе, пл.”Девети септември” № 1, Община Етрополе, в “Общински център за услуги и информация на гражданите”, гише “Деловодство”. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: obstina@etropolebg.com, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

 

 10. Общодостъпно място за обявления:

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват върху информационното табло в сградата на общинска администрация – гр.Етрополе и на електронната страница  www.etropole.bg на Община Етрополе.

 

11. Пречки за назначаване на държавен служител:

Съгласно чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител не може да бъде назначавано за държавен служител лице, което:

11.1 би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;

11.2. е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;

11.3. е народен представител;

11.4. е съветник в общински съвет – само за съответната общинска администрация;

11.5. заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;

11.6. работи по трудово правоотношение, освен при условията на чл.16а, ал.4 или 81б от ЗДСл.

           

Орган по назначаването: Кмета на Община Етрополе