Категории

Обява за работа - Главен експерт „Местни данъци и такси“

07 Април 2025 | 11:28 Прочетена: 80

ОБЩИНА ЕТРОПОЛЕ

обявява свободно работно място по трудово правоотношение за длъжността Главен експерт „Местни данъци и такси“

Кандидатите за длъжността следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността Главен експерт „Местни данъци и такси“:

1. Да отговаря на изискванията на чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда.

2. Образование – висше, минимално образователно-квалификационна степен „бакалавър“.

3. Професионална област – „Социални, стопански и правни науки“.

4. Професионално направление – „Икономика“, „Счетоводство и контрол“ и „Финанси“.

5. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – минимум 2 години.

6. Да притежават следните компетентности:

Ориентация към резултати, работа в екип, работа с граждани, комуникативна компетентност, професионална компетентност и аналитична компетентност.

7. Дигитална компетентност: знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание и дигитална комуникация.

8. Допълнителни изисквания, носещи предимство:

- предимство е професионален опит в направлението;

- компютърни умения – добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office;

- да познава и прилага действащите нормативни разпоредби на ЗМДТ, ДОПК, Търговския закон, ЗАНН и други нормативни актове, свързани с извършваната от длъжността дейност.

Кандидатите трябва да представят следните документи:

1. Заявление до Кмета на община Етрополе.

2. Автобиография по европейски формат.

3. Копие от документ за завършено образование.

4. Трудови/а книжки/а.

5. Документи за придобита квалификация.

Кратко описание на длъжността:

Прилагане на действащото данъчно законодателство и обезпечаване събираемостта на приходи по бюджета на общината. Изготвяне на отговори и запитвания от граждани и фирми по прилагане на данъчното законодателство. Приема и обработва всички видове данъчни декларации по Закона за местните данъци и такси. Приема молби от физически и юридически лица за издаване на удостоверения по ЗМДТ. Съставя и изпраща покани за доброволно изплащане на изискуеми задължения по смисъла на ДОПК. Съставя Актове за установяване на задължения.

Одобрените кандидати ще бъдат извикани на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.   

Срок за подаване на документите от 07.04.2025г. до 08.05.2025г. включително.  

Документите на кандидатите се приемат в Община Етрополе, на адрес: гр.Етрополе, пл.”Девети септември” № 1, Община Етрополе, в “Общински център за услуги и информация на гражданите”, гише “Деловодство” всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа.

За допълнителна информация – тел. 0720/68-203.

Орган по назначаването: Кмета на Община Етрополе