ОБЩИНА ЕТРОПОЛЕ
обявява свободно работно място по трудово правоотношение за длъжността Инспектор „Еколог – зелена система“
Кандидатите за длъжността следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността Инспектор „Еколог – зелена система“:
1. Да отговаря на изискванията на чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда.
2. Образование – висше, минимална образователна степен – „професионален бакалавър по …“.
3. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 2 години.
4. Професионално направление – Екология“, „Екологично образование“, „Опазване на околната среда“, „Опазване на природната среда“, „Екология и устойчиво развитие“, „Екология на селищните райони“.
5. Да притежават следните компетентности:
Ориентация към резултати, работа в екип, работа с граждани, комуникативна компетентност, професионална компетентност и аналитична компетентност.
6. Дигитална компетентност: знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание и дигитална комуникация.
7. Допълнителни изисквания, носещи предимство:
- предимство е професионален опит в направлението;
- компютърни умения – добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и законосъобразно прилагане на нормативни актове.
Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Заявление до Кмета на община Етрополе.
2. Автобиография по европейски формат.
3. Копие от документ за завършено образование.
4. Трудови/а книжки/а.
5. Документи за придобита квалификация.
Кратко описание на длъжността:
Организира и провежда политиката в общината по опазването и възпроизводството на околната среда в съответствие с действащите нормативни документи.
Разработва прогнози и прави предложения за усъвършенстване на организацията по опазването на околната среда на територията на общината.
Обобщава, съставя и предава на националните и областни статистически звена информация за околната среда на общината и управлението на отпадъците.
Контролира прилагането на територията на общината нормативните актове, свързани с опазването на околната среда от организациите, ведомствата, фирмите и гражданите.
Организира и осъществява контрол по извършване на сметосъбирането на територията на общината.
Одобрените кандидати ще бъдат извикани на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.
Срок за подаване на документите от 30.05.2024г. до 14.06.2024г. включително.
Документите на кандидатите се приемат в Община Етрополе, на адрес: гр.Етрополе, пл.”Девети септември” № 1, Община Етрополе, в “Общински център за услуги и информация на гражданите”, гише “Деловодство” всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа.
За допълнителна информация – тел. 0720/68-203.
Орган по назначаването: Кмета на Община Етрополе